top of page

משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים

הזמנת משלוח של בריה בריאה הינה חוויה טעימה ובריאה גם למזמין המשלוח וגם למקבל המשלוח.

באתר תוכלו לבצע הזמנה של מגוון מוצרים ומארזים שישלחו במשלוח על ידי שליח של אחת מחברות השליחויות הטובות ביותר. 
הזמנות עד השעה 14:00 ביום עסקים יסופקו ללקוחה עד 2 ימי עסקים מביצוע ההזמנה. 

ימי עסקים כוללים את הימים ראשון עד חמישי ואינם כוללים ימי שבתון, ערבי חג וחגי ישראל.  

הזמנות שיתבצעו ביום חמישי החל משעה 14:00 ועד מוצ"ש ייחשבו כהזמנות שבוצעו ביום ראשון.  

  • בהתאם למציאות המשתנה יתכנו עיכובים בזמני הגעת המשלוחים.

  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים.

  • אספקות יבוצעו בין השעות 08:00-17:00.

  • בריה בריאה כפופה לחברות השליחויות ומבצעת תיאום מול כל לקוח ולכן לא ניתן להתחייב להגעה בשעה מדויקת במהלך היום.

  • ייתכנו שינויים בהרכבי הפריטים והחבילות בהתאם למלאי ותוקף.

  • מוצר שאזל יירד מההזמנה ואנו ניצור עמכם קשר טלפוני על מנת לעדכן ולשאול מה רצונכם לעשות.

  • אנו עושים את מירב המאמצים לספק את המשלוחים בזמן הקצר ביותר.

 

איסוף עצמי – בתיאום מראש בלבד

איסוף מאורנת הינו ללא עלות.

מדיניות החזרות והחלפות

לקוח(ה) רשאי(ת) לבטל את העסקה שבוצעה באתר בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן") ולקבל החזר כספי בגינה או להחליפה כנגד מוצר חלופי לפי המפורט להלן:

  • ביטול עסקה בטרם משלוח ההזמנה, תעשה דרך פנייה טלפונית אל שירות הלקוחות של האתר בטלפון 050-8342294.  במקרה כזה, יינתן החזר מלא לרבות עלות משלוח.

  • ביטול עסקה לאחר שליחת המשלוח, בתוך 1 ימי עסקים ממועד ההזמנה, שלא עקב מוצר פגום -או- אי התאמה להזמנה יתאפשר בתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש והוא מופיע באריזתו המקורית.

  • ביטול העסקה יבוצע על ידי איסוף הפריטים על ידי שליח מטעם החברה בתשלום - יש לתאם הזמנת איסוף אל מול שירות הלקוחות 050-8342294 או על-ידי הבאת הפריטים על ידי הלקוח עצמו לכתובת בריה בריאה.

  • בעסקה שבוצעה באשראי יינתן ביטול עסקה בשיעור שלא יעלה על 5% או 100 ש"ח (הנמוך מבינהם).  החזר כספי יתבצע אך ורק לכרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה, עד 14 ימי עסקים מפתיחת הפנייה.

  • אם נמצא פגם במוצר באחריות בריה בריאה, יבוצע החזר כספי ללקוח בהתאם לשווי המוצר וללא עמלת ביטול כחוק או יינתן מוצר אחר במקומו.

  • במידה ונעשתה טעות בהכנת המשלוח, בהתאם לאפיון המוצר באתר האינטרנט, יבוצע משלוח על חשבון החברה בהתאם להזמנת הלקוח המקורית ותיאום עימו.

  • בריה בריאה עושה כל מאמץ למלא את בקשות הלקוחות, כפי שנרשמות בשדה “הערות” בהזמנה. עם זאת, בריה בריאה אינה מתחייבת למלא כל בקשה של לקוח שנרשמה בשדה זה.

  • בכל מקרה של החזרה יש למלא את הטופס  הבא:

טופס בקשה להחזרה/החלפה

מעוניין ל

בקשתך התקבלה

bottom of page